Live τώρα    
Motor Oil / «Το ωστικό κύμα μας πήρε - Τρέξαμε και γλυτώσαμε» - Συγκλονίζει η μαρτυρία εργαζόμενου
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Motor Oil / «Το ωστικό κύμα μας πήρε - Τρέξαμε και γλυτώσαμε» - Συγκλονίζει η μαρτυρία εργαζόμενου

Motor Oil φωτιά
(INTIME NEWS/ΨΩΜΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ)

«Το ωστικό κύμα μας πήρε. Τρέξαμε και γλυτώσαμε». Συγκλονιστική είναι η μαρτυρία στον ΑΝΤ1 εργαζόμενου, ο οποίος όπως φαίνεται στο βίντεο τραυματίστηκε ελαφρά στη μεγάλη πυρκαγιά στις εγκαταστάσεις των διυλιστηρίων της Motor Oil.

Φανερά ταραγμένος και με σπασμένη φωνή περιγράφει τη στιγμή της έκρηξης. «30-40 μέτρα» λέει για το ωστικό κύμα. «Ένα κάψιμο. Ευτυχώς φορούσαμε τη φόρμα και δεν καήκαμε παραπάνω» συμπληρώνει.

Ο ίδιος δεν μπορεί να εκτιμήσει ποια ήταν τα αίτια της έκρηξης, που οδήγησε στη φωτιά. «Δεν ξέρω τίποτα παιδιά, τα έχω χαμένα. Στο σχόλασμα έγινε έκρηξη» λέει.

«Το ωστικό κύμα και μας πήρε λιγάκι η φλόγα. Ακόμα τρέμουμε» επαναλαμβάνει.

Υπενθυμίζεται ότι η φωτιά στα διυλιστήρια τέθηκε υπό έλεγχο, ωστόσο δυνάμεις της Πυροσβεστικής παραμένουν στο σημείο, υπό το φόβο αναζωπυρώσεων. 

Λίγο πριν τις 6 τα ξημερώματα, αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου, που είχε διακοπεί λόγω της πυρκαγιάς.
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0