Σταθερή στις επιλογές της στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα η ΕΡΤ, επαναφέρει στη νέα σαιζόν τις δοκιμασμένες και λίγο- πολύ επιτυχημένες εκπομπές των προηγούμενων χρόνων, «Στούντιο 4», «Πρωίαν σε είδον» και «Καλημέρα είπαμε;», την εκπομπή του Σαββατοκύριακου με τη Ζωή Κρονάκη και τον Τάσο Ιορδανίδη, με νέο τίτλο και σε νέα ώρα.
Έτσι, από τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024 στην ΕΡΤ1 κάνουν πρεμιέρα οι εκπομπές «Πρωίαν σε είδον», με τον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά –σε νέα ώρα και με μεγαλύτερη διάρκεια- και το «Στούντιο 4», με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο. Η εκπομπή «Καλημέρα είπαμε;» κάνει πρεμιέρα το Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου. Η ΕΡΤ υπόσχεται πως οι εκπομπές θα είναι ανανεωμένες και εμπλουτισμένες με νέες θεματικές.
* Η εκπομπή «Πρωίαν σε είδον», το καθημερινό πρωινό ψυχαγωγικό μαγκαζίνο με τον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά, επιστρέφει σε νέα ώρα, 9.00 το πρωί και με μεγαλύτερη διάρκεια, για τρεις ώρες, ως τις 12.00 το μεσημέρι.
* Το «Στούντιο 4» το μαγκαζίνο με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο θα μας κρατάει συντροφιά καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή το απόγευμα, από τις 3:00 ως τις 6:00.
* Από το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου και κάθε Σάββατο και Κυριακή, το πρωινό πολυθεματικό μαγκαζίνο του Σαββατοκύριακου με καινούργιο τίτλο και σε νέα ώρα: «Καλημέρα είπαμε;» από τις 9.00 το πρωί ως τις 11.00, με τη Ζωή Κρονάκη και τον Τάσο Ιορδανίδη.
** Εν τω μεταξύ, πρεμιέρα για τη νέα σαιζόν, την ερχόμενη Δευτέρα 26 Αυγούστου, κάνει η Εύα Αντωνοπούλου στο κεντρικό δελτίο Ειδήσεων του OPEN. Καθημερινά, στις 6.45 το απόγευμα. Το Σαββατοκύριακο τη σκυτάλη του κεντρικού δελτίου παίρνει ο Νίκος Στραβελάκης, την ίδια ώρα.
Στο OPEN, την ερχόμενη Δευτέρα επίσης, επιστρέφει και η πρωινή ενημέρωση, με τον Παναγιώτη Στάθη και τον Γιάννη Κολοκυθά, στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδας». Από τις 6.00.