Σοκ έχει προκαλέσει το νέο περιστατικό κακοποίησης μικρού παιδιού που σημειώθηκε στην περιοχή του Πόρου, στην Κρήτη. Το κορίτσι μόλις 2,5 ετών νοσηλεύεται στην Παιδοχειρουργική κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου, αφού μεταφέρθηκε το βράδυ της Παρασκευής, 31 Μαΐου, με εμφανή σημάδια τραυμάτων στο σώμα και στο κεφάλι.
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές που μίλησαν στην ΕΡΤ, το περιστατικό αποκαλύφθηκε μετά από επανειλημμένα τηλεφωνήματα στο κέντρο της Άμεσης Δράσης, όπου οι καλούντες ανέφεραν κραυγές πόνου μικρού παιδιού που ακούγονταν από συγκεκριμένη κατοικία στην περιοχή του Πόρου στο Ηράκλειο.
Οι αστυνομικοί που έσπευσαν στο σημείο βρήκαν το παιδί να κλαίει και με εμφανή τραύματα. Ένα ασθενοφόρο μετέφερε το κοριτσάκι στο νοσοκομείο, ενώ συνελήφθησαν η 21χρονη μητέρα του και ο 23χρονος σύντροφός της, οι οποίοι δεν κατάφεραν να εξηγήσουν την κατάσταση της μικρής.
Οι γιατροί διαπίστωσαν, πέρα από τα πρόσφατα τραύματα, και ίχνη από παλαιότερους μώλωπες στο σώμα του παιδιού. Σχηματίστηκε δικογραφία κατά της μητέρας και του συντρόφου της για κακοποίηση και έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Οι δύο συλληφθέντες κρατούνται και θα οδηγηθούν ενώπιον του Εισαγγελέα Ηρακλείου τη Δευτέρα, 3 Ιουνίου.
Με εντολή του εισαγγελέα, η επιμέλεια του παιδιού αφαιρέθηκε από τη μητέρα. Το κοριτσάκι θα παραδοθεί στον παππού και τη γιαγιά του από την πλευρά της μητέρας, μόλις ολοκληρωθεί η ιατρική του εξέταση, πράγμα που σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ αιτήθηκαν οι ίδιοι.