Κανονικά λειτουργεί ο σταθμός «Βικτώρια» της γραμμής 1 του μετρό «Πειραιάς – Κηφισιά».
Υπενθυμίζεται πως ήταν προσωρινά κλειστός μετά από εντολή της ΕΛ.ΑΣ. και οι συρμοί του ΗΣΑΠ διέρχονταν από τον σταθμό χωρίς στάση.
Σημειώνεται πως στο σημείο έυπήρχε προγραμματισμένη συγκέντρωση από την συλλογικότητα «Καμία Ανοχή».