Live τώρα    
ΗΣΑΠ / Άνοιξε ο σταθμός «Βικτώρια»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΗΣΑΠ / Άνοιξε ο σταθμός «Βικτώρια»

ΗΣΑΠ
(ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKNISSI)

Κανονικά λειτουργεί ο σταθμός «Βικτώρια» της γραμμής 1 του μετρό «Πειραιάς – Κηφισιά».


Υπενθυμίζεται πως ήταν προσωρινά κλειστός μετά από εντολή της ΕΛ.ΑΣ. και οι συρμοί του ΗΣΑΠ διέρχονταν από τον σταθμό χωρίς στάση. 

Σημειώνεται πως στο σημείο έυπήρχε προγραμματισμένη συγκέντρωση από την συλλογικότητα «Καμία Ανοχή».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0