Βελτιώνεται η υγεία του 4χρονου που ξυλοκοπήθηκε άγρια από το σύντροφο της μητέρας του στα Μέγαρα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του νοσοκομείου Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» το παιδί παρουσιάζει βελτίωση ενώ έχει αποσωληνωθεί.
Ο μικρός παραμένει στη ΜΕΘ του νοσοκομείου ανταποκρίνεται σε λεκτικά ερεθίσματα ωστόσο «υπολείπεται η κινητικότητα του αριστερού άνω και κάτω άκρου» αναφέρει το ανακοινωθέν του νοσοκομείου.
Αναφορικά με τα άλλα τρία παιδιά της οικογένειας τα παιδιά έχουν εξετασθεί από ιατροδικαστή αλλά παραμένουν νοσηλευόμενα στο Ορθοπεδικό Τμήμα συνοδευόμενα από την μητέρα τους.
Ολόκληρο το ανακοινωθέν
«1. O ασθενής (Χ.Ρ.), Ρομά, 4 ετών, που νοσηλεύεται στο Γ.Ν.Π.Α. «Π&Α ΚΥΡΙΑΚΟΥ» από 10.01.2024 με κρανιοεγκεφαλική κάκωση και πολλαπλά κατάγματα (μετά από κακοποίηση), χειρουργήθηκε για παροχέτευση υποσκληρίδιου αιματώματος θωρακοσφυϊκής μοίρας της Σπονδυλικής Στήλης, στις 12.01.2024.
2. Αποσωληνώθηκε στις 14.01.2024 και έκτοτε ανταποκρίνεται σε λεκτικά ερεθίσματα, εκτελεί εντολές, έχει καλή κινητικότητα δεξιού άνω και κάτω άκρου ενώ υπολείπεται η κινητικότητα του αριστερού άνω και κάτω άκρου. Παραμένει νοσηλευόμενος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, σε σταθερή κατάσταση.
3. Όσον αφορά τα τρία (3) ανήλικα αδέλφια του, τα οποία εισήχθησαν στις 11.01.2024 κατόπιν προφορικής εντολής της Εισαγγελίας Ανηλίκων Αθήνας :
- Άρρεν ( Χ.M.-Γ.) , έντεκα (11) ετών
- Άρρεν (Χ. Π.-Α.) , δέκα (10) ετών
- Άρρεν (Χ. Τ.-Γ., οκτώ ( ετών)
- Έχει ολοκληρωθεί η παιδοψυχιατρική εκτίμησή τους και ο έλεγχος μεταδοτικών νοσήματων.
- Έχουν εξετασθεί από ιατροδικαστή.
- Παραμένουν νοσηλευόμενα στο Ορθοπεδικό Τμήμα συνοδευόμενα από την μητέρα τους».