Σε παραίτηση από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας Ανεξάρτητα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που εκδίδει την «Εφημερίδα των Συντακτών, προχώρησαν ο Λυκούργος Τετράδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος και ο Δημήτρης Ψαρράς, μέλος.
Νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, σύμφωνα με τις Τυπολογίες, εξελέγη ο Σωτήρης Μανιάτης, διευθυντής της «Εφημερίδας των Συντακτών» ενώ το ΔΣ απαρτίζεται από τους Γιώργο Δρούκα (εκπρόσωπο του συνεταιρισμού των εργαζομένων), Γιώργο Τσιάρα, Κωνσταντίνο Τσουπαρόπουλο και Σωτήρη Γούλατη.