Οι καραντίνες και τα lockdown που μας έκλεισαν στα σπίτια μας για μεγάλα διαστήματα, οδήγησαν το 2021 σε μία μεγάλη αύξηση των συσκευασιών που πετάμε στα απορρίμματα, όπως καταγράφει η Eurostat.

Συγκεκριμένα, κάθε κάτοικος της ΕΕ το 2021 πέταξε 188,7 κιλά συσκευασιών, 10,8 κιλά παραπάνω από ότι το 2020 και 32 κιλά παραπάνω σε σχέση με το 2011, σε χαρτί/χαρτόνι, πλαστικό, γυαλί, ξύλο και μέταλλο.
Ειδικά για το πλαστικό, η Eurostat αναφέρει ότι κάθε κάτοικος πέταξε 35,9 κιλά συσκευασιών, από τις οποίες ανακυκλώθηκαν τα 14,2 κιλά. Τα στοιχεία για την Ελλάδα δείχνουν ότι παραμένει κάτω από το μέσο όρο της ΕΕ στην ανακύκλωση πλαστικών συσκευασιών.

Σε βάθος δεκαετίας, τα σκουπίδια από συσκευασίες πλαστικού αυξήθηκαν κατά 26,7% (επιπλέον 7,6 κιλά ανά κάτοικο), ενώ η ανακύκλωσή τους αυξήθηκε κατά 38,1% (επιπλέον 3,9 κιλά ανά κάτοικο).