Δύο άτομα ταυτοποιήθηκαν από την ΕΛΑΣ στην Θεσσαλονίκη σε σχέση με την υπόθεση ομηρίας, εκβιασμών και κακοποίησης μεταναστών, που φέρεται να συνδέεται με κυκλώματα διακίνησης ανθρώπων διά μέσω του Έβρου.
Συγκεκριμένα, ένας 33χρονος άνδρας και η 38χρονη αδερφή του φέρονται να κρατούσαν τουλάχιστον δέκα άτομα σε εγκαταλελειμμένο κτίριο στην περιοχή του Δενδροπόταμου, όπου και τους κακοποιούσαν συστηματικά, ακόμη και χτυπώντας τους με ξύλα, προκειμένου να αποσπάσουν χρηματικά ποσά.
Τα άτομα που απελευθερώθηκαν σύμφωνα με την ΕΛΑΣ κατάγονται από Ιράν, Συρία, Νεπάλ και Αφγανιστάν.