Δεν έμειναν για πολύ στη θέση τους οι πινακίδες του Δήμου Γαύδου με τις οποίες δηλωνόταν ότι η δημοφιλής παραλία του Σαρακήνικου δεν ενδείκνυται για τους φίλους του γυμνισμού.
Όπως έγινε γνωστό σήμερα Τρίτη στα τοπικά ΜΜΕ της Κρήτης, όποιος επισκέφτηκε το Σαρακήνικο είδε να έχουν απομείνει εκεί μόνο οι στύλοι ανάρτησής τους. Μία από τις ταμπέλες εντοπίστηκε πεταμένη σε παρακείμενο σημείο, ενώ η άλλη «απλώς αγνοείται», όπως γράφεται χαρακτηριστικά.
Το γεγονός δεν άφησε ασχολίαστο ο Δήμος, που επανήλθε με ανάρτησή του στα social media και προανήγγειλε επανατοποθέτηση των πινακίδων και αναζήτηση των υπαίτιων της καταστροφής.
Ταυτόχρονα, υπενθύμισε ότι στο νησί «υπάρχουν πολλές παραλίες για τους λάτρεις του γυμνισμού».