Live τώρα    
22°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
22 °C
21.1°C23.2°C
5 BF 34%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
21 °C
19.3°C22.7°C
5 BF 41%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
19 °C
18.7°C19.4°C
4 BF 54%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
22 °C
19.3°C22.8°C
5 BF 53%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
22 °C
21.8°C21.9°C
4 BF 26%
Ήταν ο πιλότος από το Μπαγκλαντές;
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ήταν ο πιλότος από το Μπαγκλαντές;

Ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος με δύο αστυνομικούς
EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Η Τίλντα Σουίντον στην ταινία «A bigger splash» του Λούκα Γκουαντανίνιο είναι μια διάσημη ροκ σταρ που κάνει διακοπές ινκόγκνιτο μαζί με τον εραστή της έπειτα από μια επέμβαση στις φωνητικές χορδές. Ο τόπος διακοπών είναι το μικρό ιταλικό νησάκι Παντελερία, που βρίσκεται νότια της Σικελίας, αλλά μάλλον πιο κοντά στην Τυνησία. Σε μια σκηνή αναφωνεί «Σχεδόν μυρίζεις τα γιασεμιά» και σε πάει στο τραγούδι από την ταινία του Τόνι Γκάτλιφ «Exiles», που η βασανισμένη φωνή του πρόσφυγα τραγουδάει «Ξεχάσαμε τη μυρωδιά του γιασεμιού απ’ τις αυλές μας».

Επιστρέφω στην αρχική διήγηση. Κάποια στιγμή, η γαλήνη των δύο εραστών διακόπτεται από τη θορυβώδη άφιξη του Ρέιφ Φάινς, που είναι πρώην παραγωγός και πρώην μεγάλος έρωτας της Τίλντα. Γίνονται διάφορα και έπειτα από μια νυχτερινή συμπλοκή στην πισίνα, ο νυν εραστής πνίγει τον πρώην στην πισίνα. Στις ανακρίσεις, και ενώ η σταρ ξέρει τι έχει συμβεί, στρέφει την προσοχή των αστυνομικών στους πρόσφυγες που σε όλη τη διάρκεια της ταινίας υπάρχουν αθόρυβα στο background. Είτε ως είδηση στην τηλεόραση, είτε ως σχόλιο μεταξύ αστυνομικών, είτε ως μία και μοναδική φευγαλέα εμφάνιση τεσσάρων τρομαγμένων «σκούρων», που τρομάζουν όμως πολύ απλώς με την παρουσία τους την Ντακότα Τζόνσον (κόρη του Φάινς), που κυκλοφορεί συνήθως ημίγυμνη.

Μάλλον αυτοί το κάνανε λοιπόν, συμφωνεί και ο αστυνομικός, που είναι και μέγας φαν της ροκ σταρ. Και ζουν αυτοί καλά, και μόνο οι πρόσφυγες χειρότερα.

Κατά τύχη είδα αυτή την ταινία στο Cinobo μία μέρα πριν ανακαλυφθεί η σορός της 27χρονης Πολωνής που είχε εξαφανιστεί στην Κω. Είχε συλληφθεί ένας 32χρονος και μπαίνοντας στο Twitter είδα να τρεντάρει το Μπαγκλαντές. Λεπτομέρειες για συμμορία Μπαγκλαντεσιανών που τη βίασαν και την πέταξαν σε πηγάδι, κατάρες και ψόφοι για τους μετανάστες που έρχονται και μας βιάζουν τις γυναίκες, Ελληνίδες και ξένες. Μπήκα στα σάιτ να δω τι είχε συμβεί. Ούτε η εθνικότητα του συλληφθέντος είχε γραφτεί ούτε φυσικά το σώμα της κοπέλας είχε βρεθεί σε πηγάδι - για την ακρίβεια, δεν είχε βρεθεί καν, βρέθηκε 24 ώρες αργότερα από τον παροξυσμό μίσους για τους «Μπαγκλαντεσιανούς» και τους όμοιούς τους. Σαν αυτούς που ευτυχώς πνίγηκαν και γλιτώσαμε ποιος ξέρει πόσους βιασμούς και δολοφονίες.

Κατά σύμπτωση, τέτοιες μέρες πριν από δύο χρόνια εξελισσόταν η υπόθεση του «πιλότου». Εδώ δεν είχαμε «Έλληνα» φριχτό δολοφόνο της γυναίκας του. Δεν είχαμε αποτροπιασμό για τον «Έλληνα»-τέρας που κρέμασε και το σκυλάκι της. Τον «Έλληνα» που έβαλε το μωρό πλάι στη νεκρή μάνα του. Τον «Έλληνα»-ψυχρό κάθαρμα που σκηνοθέτησε ολόκληρη ληστεία - από αλλοδαπούς φυσικά.

Ηταν ο «πιλότος».

Τι είπε ο «πιλότος». Ανέκφραστος ο «πιλότος». Πώς ανέβηκε στη σοφίτα ο «πιλότος». Πώς η Καρολάιν έσπρωξε τον «πιλότο». Το «απειλητικό μήνυμα» που έστειλε η Καρολάιν στον «πιλότο». Είπε ότι σκηνοθέτησε τα υπόλοιπα -δηλαδή έπνιξε και το σκυλάκι- γιατί σκέφτηκε το παιδί του ο 32χρονος «πιλότος».

Μας τα έλεγε αυτά η λίστα Πέτσα και μας έχωνε στο κεφάλι άλλα.

Ποιος ξέρει τι του ’κανε αυτή η κ@@λα του «πιλότου», που την είχε σαν βασίλισσα. Δυο μέτρα παλικάρι και την κοίταγε στα μάτια ο «πιλότος», τι άλλο ήθελε; Τον έφερε στο αμήν και θόλωσε ο καημένος ο «πιλότος». Στο φινάλε, όλες έναν «πιλότο» δεν ονειρευόμαστε, ρε κορίτσια; Άσε που αυτήν Ελληνίδα δεν τη λες, σχιστομάτα ήταν, κι όμως ο «πιλότος» τη λάτρευε. Δεν πήγαινε κι αυτός αμέσως να παραδοθεί, να φάει πέντε-έξι χρόνια και μετά να βγει να πάει στο παιδάκι του, αθώο παιδί ο «πιλότος». Δεν ήταν και κάνας βρομιάρης λάθρο, κοτζάμ «πιλότος» ήτανε.

Που εξελίχθηκε σε Μπάμπης. Γιατί ήταν ψηλός, ξανθός και γαλανός. Ήταν Έλληνας, Άριος.

Οι γυναικοκτονίες είναι κανονικότητα όταν έχουν «ελληνική υπηκοότητα». Είναι «οικογενειακές τραγωδίες», δεν είναι έργα μελαψών τεράτων.

Ετσι ανεπαισθήτως, έτσι θορυβωδώς τα χειρότερα από καταβολής μαζικής ενημέρωσης μέσα εκπαίδευσαν την κοινωνία στην αγριότητα. Έφτιαξαν έναν στρατό κακομοίρηδων πρόθυμων να πνίξουν όχι μόνο κάθε άλλη φωνή, αλλά και κάθε «άλλον» άνθρωπο. Κυριολεκτικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL