Live τώρα    
25°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
25 °C
23.5°C25.8°C
5 BF 29%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
23 °C
20.7°C24.2°C
6 BF 32%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
20 °C
19.9°C22.1°C
5 BF 57%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
24 °C
21.5°C25.2°C
5 BF 47%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
24 °C
22.9°C23.9°C
5 BF 22%
Τέμπη / «Μπούμερανγκ» για την κυβέρνηση η υπόθεση με τον σταθμάρχη - «Μεσολάβησε το κόμμα»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Τέμπη / «Μπούμερανγκ» για την κυβέρνηση η υπόθεση με τον σταθμάρχη - «Μεσολάβησε το κόμμα»

screenshot/youtube

Στην καταγγελία ότι σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος αντιμετωπίζει κακουργηματικές διώξεις αναφορικά με το τραγικό δυστύχημα με τους δεκάδες νεκρούς στα Τέμπη, τοποθετήθηκε στο εν λόγω πόστο μετά από ολιγόμηνη εκπαίδευση στα 59 του χρόνια προχώρησε ο πρώην σταθμάρχης Λάρισας, Ιωάννης Κολλάτος.

Ο ίδιος μιλώντας στο OPEN δήλωσε ότι γνώριζε τον εν λόγω σταθμάρχη από τότε ο κατηγορούμενος δούλευε στο τμήμα αποσκευών και στη συνέχεια έλαβε μετάταξη για το υπουργείο Παιδείας. «Μεσολάβησε το κόμμα και τον έκαναν σταθμάρχη», δήλωσε ο πρώην σταθμάρχης Λάρισας, για τον 59χρονο

https://www.youtube.com/watch?v=78_F88oXF1M

«Τον εκπαίδευσαν θεωρητικά για 3 μήνες και 3 μήνες πρακτικά και στα τέλη Ιανουαρίου περίπου τον όρκισαν σταθμάρχη. Τον στείλαν περίπου 10 μέρες στην Καλαμπάκα» σημείωσε ο κ. Κολλάτος περιγράφοντας ότι ο εν λόγω σταθμός είναι απομονωμένος και ότι περνούν μόλις δύο δρομολόγια την ημέρα.

Ο Ιωάννης Κολλάτος περιγράφοντας πόσο απαιτητικός είναι ο σταθμός στη Λάρισα, καθώς από εκεί περνούν 80 τρένα την ημέρα, χαρακτήρισε «εγκληματία» αυτόν που τοποθέτησε τον 59χρονο κατηγορούμενο ο οποίος δεν έχει εμπειρία, ως σταθμάρχη Λάρισας, προσθέτοντας ότι ήταν αναμενόμενο το τραγικό δυστύχημα.

«Εγκλημάτησε αυτός που τον έκανε σταθμάρχη αυτόν τον άνθρωπο, 59 χρονών και τον βάζει μόνο του άπειρο να δουλέψει στην Λάρισα» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Σημειώνεται σύμφωνα με ρεπορτάζ της Καθημερινής, στην τελευταία προκήρυξη για την πρόσληψη σταθμαρχών που δημοσιεύθηκε τον περασμένο Νοέμβριο υπήρχε ηλικιακό όριο στα 42 έτη. Για τη Λάρισα άνοιγαν δύο θέσεις: Μία για έναν έμπειρο στο πόστο του σταθμάρχη και μία για άπειρο χωρίς προηγούμενη προϋπηρεσία.

Ως εκ τούτου παραμένει αδιευκρίνιστο το πώς ο 59χρονος τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο πόστο από τη στιγμή κατά την οποία υπερέβαινε το όριο ηλικίας.

Κατά τα άλλα ο κ. Κολλάτος περιγράφοντας την κατάσταση εγκατάλειψης των σιδηροδρόμων περιέγραψε ότι από το 2007 που ξεκίνησε ο ίδιος να είναι σταθμάρχης στη Λάρισα μέχρι και το 2012, (ο ίδιος συνταξιοδοτήθηκε το 2010) υπήρχαν δύο σταθμάρχες στη βάρδια. Από το 2012 και μετά ήταν ένας.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι το 2007 όταν ξεκίνησε ο ίδιος ως προϊστάμενος της υπηρεσίας της Λάρισας και των Αθηνών ξεκίνησε να λειτουργεί η τηλεδιοίκηση η οποία «είχε εγκατασταθεί από το 2000 αλλά ήταν ανενεργή. Ήταν κλειδωμένη υπήρχαν τα όλα μηχανήματα και οι πίνακες αλλά δεν λειτουργούσαν» σημείωσε ο ίδιος.

«Μέχρι αρχές του 2012 η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε» σημείωσε ο ίδιος και πρόσθεσε ότι μετά κατάργησαν την τηλεδιοίκηση και τον δεύτερο σταθμάρχη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL