Απάντηση στην επιχείρηση απαξίωσης της αποκαλυπτικής μελέτης για τις ΜΕΘ δίνει ο Θεόδωρος Λύτρας, στον απόηχο των σχετικών δηλώσεων που έκαναν κυβερνητικά στελέχη.
Ο επίκουρος καθηγητής Δημόσιας Υγείας στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου που υπογράφει την επικαιροποιημένη έκθεση, τονίζει ότι κριτική δεν γίνεται «λέγοντας ό,τι μας κατέβει στα τηλεπαράθυρα, φυσικά χωρίς αντίλογο, διαδίδοντας συστηματικά κακοήθειες στα ΜΜΕ ή στα social media και πετώντας τη μπάλα στην εξέδρα π.χ. κοιτώντας ποιος λέει (ή δεν λέει) και όχι τι λέει.
Παράλληλα τονίζει ότι η μελέτη είναι δημοσιευμένη πάνω από 9 μήνες τώρα κι έχει και 2 citations. «Η χθεσινή δεν είναι παρά η ίδια ακριβώς ανάλυση, με ίδια ακριβώς μεθοδολογία κ τους ίδιους (μνημονευόμενους στο Discussion) περιορισμούς, απλά με περισσότερα στοιχεία (έως Απρίλιο 2022). Μέχρι σήμερα δεν έχει υποβληθεί κανένα σχετικό Letter to the editor. Αυτό σημαίνει δύο τινά:
Ή κανένας δε βρήκε τη μελέτη σημαντική/ενδιαφέρουσα ώστε να δώσει σημασία
Ή κανένας δε βρήκε να προσάψει κάτι βάσιμο, που δε θα έκανε ρεζίλι τον ίδιο / την ίδια....
Πως γίνεται ο επιστημονικός σχολιασμός/κριτική:
— Theodore Lytras (@TheodoreLytras) September 28, 2022
1⃣ Κάποιος δημοσιεύει μια μελέτη: https://t.co/X9M1TN3lVe
2⃣ Κάποιος άλλος στέλνει σχόλια & αν ο editor τα κρίνει στοιχειωδώς βάσιμα,δημοσιεύονται: https://t.co/o4JBlhK0bY
3⃣ Ο αρχικός συγγραφέας απαντάει: https://t.co/AXaM6YPSvK
Υ.Γ: Η μελέτη μας είναι δημοσιευμένη >9 μήνες τώρα (κι έχει και 2 citations): https://t.co/XcRrXbxhRO
— Theodore Lytras (@TheodoreLytras) September 28, 2022
Η χθεσινή δεν είναι παρά η ίδια ακριβώς ανάλυση, με ίδια ακριβώς μεθοδολογία κ τους ίδιους (μνημονευόμενους στο Discussion) περιορισμούς, απλά με περισσότερα στοιχεία (έως...
...Απρίλιο 2022).
— Theodore Lytras (@TheodoreLytras) September 28, 2022
Μέχρι σήμερα δεν έχει υποβληθεί ΚΑΝΕΝΑ σχετικό Letter to the editor.
Αυτό σημαίνει δύο τινά:
👉 Ή κανένας δε βρήκε τη μελέτη σημαντική/ενδιαφέρουσα ώστε να δώσει σημασία
👉 Ή κανένας δε βρήκε να προσάψει κάτι βάσιμο, που δε θα έκανε ρεζίλι τον ίδιο / την ίδια