Με συνθήματα και αποδοκιμασίες από τους υγειονομικούς που βρίσκονται σε αναστολή, καθώς δεν έχουν εμβολιαστεί κατά του κορωνοϊού, έγινε η σημερινή επίσκεψη του πρωθυπουργού στο υφυπουργείο Μακεδονίας – Θράκης στη Θεσσαλονίκη.
«Αίσχος και ντροπή η κάθε αναστολή», «Μητσοτάκη έρχονται εκλογές», «κάτω η χούντα του Μητσοτάκη», ήταν μερικά από τα συνθήματα που ακούστηκαν κατά του πρωθυπουργού, από τους συγκεντρωμένους, οι οποίοι ήταν περικυκλωμένοι από αστυνομικές δυνάμεις.
Νωρίτερα, ο Κ. Μητσοτάκης είχε επισκεφτεί τις Σέρρες.