Το «πράσινο φως» για την κατάργηση των πιστοποιητικών εμβολιασμού και νόσησης έδωσε η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων. Οι επιστήμονες συνεδρίασαν με αντικείμενο τα πρωτόκολλα βάσει των οποίων θα αρθούν τα μέτρα κατά της πανδημίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του avgi.gr, επικυρώθηκε με βάση και τα επιδημιολογικά δεδομένα ότι από την 1η Μαΐου παύουν να ισχύουν τα πιστοποιητικά εμβολιασμού και νόσησης στην χώρα μας, αλλά και για την είσοδο στην Ελλάδα από το εξωτερικό.
Περισσότερα θα γίνουν γνωστά στις 18:00, στην ενημέρωση του Υπουργείου Υγείας από την αναπληρώτρια υπουργό Υγείας Μίνα Γκάγκα και τον επίκουρο καθηγητή Επιδημιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων Γκίκα Μαγιορκίνη.
