Πράσινο φως στην μείωση των self test από 2 σε 1 στα σχολεία άναψε η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Υγείας. Οι μαθητές και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα κάνουν ένα self test την εβδομάδα.
Επιπλέον η επιτροπή συμφώνησε με την αύξηση της χωρητικότητας των γηπέδων στο 100%, το οποίο αναμένεται να ισχύσει από το Σάββατο.
«Η εισήγηση της Επιτροπής γίνεται αποδεκτή από την κυβέρνηση και οι λεπτομέρειες θα διευκρινιστούν στην υπό έκδοση ΚΥΑ» ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας.
