Live τώρα    
15°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
15 °C
12.0°C17.9°C
1 BF 84%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
14 °C
12.1°C15.0°C
2 BF 74%
ΠΑΤΡΑ
Αραιές νεφώσεις
15 °C
14.0°C15.9°C
3 BF 75%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σποραδικές νεφώσεις
16 °C
13.8°C16.8°C
4 BF 79%
ΛΑΡΙΣΑ
Αραιές νεφώσεις
6 °C
5.9°C8.5°C
0 BF 100%
Μέσα Μεταφοράς / Βάζουν συρμούς του μετρό στον ΗΣΑΠ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μέσα Μεταφοράς / Βάζουν συρμούς του μετρό στον ΗΣΑΠ

Μετρό συρμός
EUROKINISSI/ΓΙΕΝΑΝΤΑ ΝΤΕΛΑΙ

Εκ των έσω προσπαθεί να μειώσει το χάος, από τον συνωστισμό που δημιουργήθηκε στα ΜΜΜ, το υπουργείο Μεταφορών κατά την πρώτη ημέρα πού τέθηκε σε ισχύ ο δακτύλιος.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα έκαναν το γύρο του διαδικτύου φωτογραφίες με τον συνωστισμένο κόσμο στο Μετρό του Συντάγματος καθώς εκατοντάδες άνθρωποι, βρέθηκαν ο ένας πάνω στον άλλο.

Μετά από σχετικά δημοσιεύματα, το υπουργείο Μεταφορών ανέφερε ότι στις γραμμές του Ηλεκτρικού χρησιμοποιήθηκαν συρμοί του Μετρό. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το υπουργείο «στη Γραμμή 1 (Ηλεκτρικός) η χρονοαπόσταση έχει πέσει στα 7 λεπτά (από 9 λεπτά που ήταν τον Ιούλιο 2019), χάρη στη μεταφορά ανεταγμένου συρμού από τη Γραμμή 2 στη Γραμμή 1».

Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί αναφορικά με το σχόλιο του υπουργείου για τον Ιούλιο του 2019, ότι ενδεχομένως τότε είχαν τεθεί σε ισχύ τα θερινά δρομολόγια που πάντα είναι πιο αραιά σε σχέση με τα χειμερινά λόγω αδειών των εργαζομένων.

Όσον αφορά στη χρήση των συρμών του Μετρό στον Ηλεκτρικό, αναφέρουμε την ανησυχία στελεχών της ΣΤΑΣΥ σύμφωνα με την οποία οι συρμοί του ηλεκτρικού παραμένουν εκτεθειμένοι σε βανδαλισμούς, τόσο κατά τις ώρες λειτουργίας, όσο και κατά τις νυχτερινές ώρες. Με λίγα λόγια τα εν λόγω στελέχη σημειώνουν ότι υπάρχει ενδεχόμενο να υπάρξουν φθορές σε συρμούς που χρησιμοποιούνται στο Μετρό και τοποθετήθηκαν στον Ηλεκτρικό.

«Αν και οι βανδαλισμοί δεν είναι ανήκουστοι και στις γραμμές 2 και 3 εκεί συνήθως υπάρχει το περιθώριο οι βανδαλισμένοι συρμοί να παραμείνουν εκτός κυκλοφορίας μέχρι την αποκατάστασή τους, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει στη γραμμή 1, παρά μόνο για τα πιο “βαριά περιστατικά” που περιλαμβάνουν θραύσεις παραθύρων κ.λπ», σημείωναν τα στελέχη της ΣΤΑΣΥ.

Αντί λοιπόν το υπουργείο να ενισχύσει το τροχαίο υλικό, -δεν το έκανε ούτε κατά τη διάρκεια των προηγούμενων κυμάτων της πανδημίας- επιλέγει να λύσει το πρόβλημα του συνωστισμού, εκ των έσω δημιουργώντας στην ουσία μια τρύπα στο νερό. Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται μάλιστα ότι «στόχος είναι η σταδιακή προσθήκη άλλων 6 συρμών της Γραμμής 2».

Κατά τα άλλα το υπουργείο Μεταφορών αναφέρει ότι ενισχύθηκαν τα δρομολόγια στα λεωφορεία και μείωση των χρονοαποστάσεων στις γραμμές κορμού σε 5 λεπτά.

Τέλος, πηγές του υπουργείου «σημειώνουν ότι «σε ό,τι αφορά στο Μετρό έχουμε πετύχει το μέγιστο δυνατό σε όρους χρονοαποστάσεων, δεδομένου ότι σύμφωνα με την υπάρχουσα χάραξη, αλλά και τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας, δεν μπορεί να επέλθει περαιτέρω βελτίωση αυτών». Με λίγα λόγια σύμφωνα με τις ίδιες πηγές δεν γίνεται να αποφευχθεί ο συνωστισμός, για... λόγους ασφαλείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL