Ο εκπαιδευτικός κόσμος της Ικαρίας ζήτησε σε μαζική συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη το άμεσο άνοιγμα των σχολείων.
Η κινητοποίηση διοργανώθηκε από τα Εκπαιδευτικά Σωματεία του νησιού, τους Συλλόγους Γονέων, αλλά και με τη συμμετοχή και τη στήριξη της ΕΛΜΕ Ικαρίας Φούρνων και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας.
Η συγκέντρωση είχε οριστεί στις 12:00 έξω από το Επαρχείο και ακολούθησε πορεία προς το Δημαρχείο της Ικαρίας, προκειμένου να απαιτηθεί η στήριξη των αιτημάτων της εκπαιδευτικής κοινότητας, από τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης.
