Τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ δεν είδαν με καλό μάτι τη μαζική και ειρηνική πορεία χιλιάδων φοιτητών στους δρόμους της Αθήνας και άλλων μεγάλων πόλεων. Με καρμπόν τίτλους κάνουν λόγο για «κορωνο-διαδήλωση» και αποκαλούν εμμέσως πλην σαφώς τους φοιτητές ανεύθυνους.
Το σάιτ της ΕΡΤ μεταδίδει την είδηση με τίτλο «εικόνες συνωστισμού χωρίς μέτρα ασφαλείας».

Για «απίστευτο και επικίνδυνο συνωστισμό» κάνει λόγο το «Πρώτο Θέμα».

Η τηλεόραση του ΣΚΑΪ παίρνει τη σκυτάλη και μεταδίδει ότι πρόκειται για «απίστευτη κορωνο-διαδήλωση».

Σε ανάλογη γραμμή και δεκάδες άλλες σάιτ τα οποία «θάβουν» τα αιτήματα των φοιτητών.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές και οι φοιτήτριες ζητούν να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας ενώ αντιδρούν στην πανεπιστημιακή αστυνομία, στις αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε σειρά άλλων θεμάτων. Παράλληλα θέλουν να ανοίξουν ξανά τα πανεπιστήμια με μέτρα και ασφάλεια και να ξαναγίνουν δια ζώσης μαθήματα, καθώς οι σχολές πλέον συμπληρώνουν ένα χρόνο κλειστές.
