Σε εισβολή και αγριότητες προχώρησε η αστυνομία στην πλατεία των Εξαρχείων με τη δικαιολογία της εφαρμογής των μέτρων για την αποφυγή συνωστισμού.
Μετά την εισβολή των ΜΑΤ και τις δεκάδες προσαγωγές στο Πολυτεχνείο και αφού είχε τελειώσει η ειρηνική πορεία αλληλέγγυων στην περιοχή οι αστυνομικές δυνάμεις στράφηκαν στην πλατεία Εξαρχείων.
Όπως διακρίνεται και στις παρακάτω φωτογραφίες οι πολίτες είναι είτε με ποδήλατο είτε με κατοικίδια ζώα στην πλατεία.
Παρόλα αυτά η αστυνομία, σύμφωνα με πληροφορίες του avgi.gr, προχώρησε σε 4 προσαγωγές και σε 9 πρόστιμα λόγω των περιοριστικών μέτρων για τον κορωνοϊό.



