Live τώρα    
Κορωνοϊός / Θετικά τρία μέλη του πληρώματος του πλοίου «Διονύσιος Σολωμός»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κορωνοϊός / Θετικά τρία μέλη του πληρώματος του πλοίου «Διονύσιος Σολωμός»

ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

Θετικά στον κορονοϊό βρέθηκαν τρία μέλη του πληρώματος του επιβατηγού πλοίου «Διονύσιος Σολωμός» που εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς-Δυτικές Κυκλάδες.

Την Κυριακή πραγματοποιήθηκαν τεστ στο πλήρωμα, πριν το πλοίο αναχωρήσει για Κύθνο, Σέριφο και Σαντορίνη και ενώ στις 9 Οκτωβρίου τα 43 μέλη του πληρώματος είχαν υποβληθεί σε ράπιντ τεστ και τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά. Τη Δευτέρα βγήκαν θετικά και ενώ το πλοίο έπλεε προς Σαντορίνη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για έναν μηχανικό που είχε εμφανίσει πυρετό το περασμένο Σάββατο και δεν επιβιβάστηκε στο πλοίο, αλλά πήγε στο σπίτι του, έναν δόκιμο μηχανικό με ήπια συμπτώματα του ανωτέρου αναπνευστικού, που απομονώθηκε σε καμπίνα και έναν θαλαμηπόλο που είχε έρθει σε επαφή με τον δόκιμο μηχανικό, δεν είχε συμπτώματα, εργάστηκε με μάσκα και μόλις έμαθαν ότι είναι θετικός απομονώθηκε στην καμπίνα του.

Από την ιχνηλάτηση δεν προέκυψαν επαφές με επιβάτες. Όλοι οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και το πλοίο πήρε εντολή να επιστρέψει σήμερα, Τρίτη, στις 18:00 στον Πειραιά από τη Σαντορίνη άδειο, ώστε να γίνει τεστ σε όλους. 

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία «Zante Ferries» εξέδωσε ανακοίνωση για τα κρούσματα στο πλήρωμα του πλοίου.

Αναφέροντας ότι έχει εφαρμόσει όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής και πρόληψης σχετικά με τον COVID-19, με στόχο την διασφάλιση της υγείας του επιβατικού κοινού και των πληρωμάτων των πλοίων της, προέβη στις 12/10/2020 σε επαναληπτικά τεστ του ιού.

«Κατά τη διάρκεια του πλού από το λιμάνι του Πειραιά προς τα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων και ειδικότερα κατά τη διάρκεια του πλού από την Κύθνο προς τη Σέριφο ενημερωθήκαμε ότι 3 μέλη του πληρώματος του πλοίου μας Ε/Γ – Ο/Γ “ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ” είναι θετικά στον ιό. Λόγω της ειδικότητάς τους δεν έχουν έρθει σε επαφή με το επιβατικό κοινό» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

«Επετράπη η συνέχιση του πλου για ολοκλήρωση του δρομολογίου με αποβίβαση όλων των επιβατών που είναι στο πλοίο και με την προϋπόθεση της μη επιβίβασης νέων επιβατών έως και την ολοκλήρωση του δρομολογίου στο λιμάνι του Πειραιά, όπου και θα διενεργηθεί εκ νέου έλεγχος σε όλα τα μέλη του πληρώματος και εκ νέου απολύμανση σε όλους τους χώρους του πλοίου» σημειώνεται στην ανακοίνωση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0