Live τώρα    
Για "ολιγωρία Πατούλη" στα προβλήματα των δήμων κάνει λόγο μερίδα αιρετών
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Για "ολιγωρία Πατούλη" στα προβλήματα των δήμων κάνει λόγο μερίδα αιρετών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ

Στη σύγκληση έκτακτης γενικής συνέλευσης έως τα τέλη Ιουνίου προσανατολίζεται η ΚΕΔΕ προκειμένου να συζητηθούν εκεί τα ζητήματα της Αυτοδιοίκησης, αφού προηγουμένως δοθεί σε διαβούλευση το νομοσχέδιο - σκούπα του υπουργείου Εσωτερικών, το οποίο, όμως, εκ πρώτης όψεως δεν έχει ικανοποιήσει τους αιρετούς.

Παρότι, κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ, ο πρόεδρος Γ. Πατούλης επιχείρησε να φανεί διαλλακτικός ως προς τις προθέσεις της ηγεσίας του υπουργείου Εσωτερικών, σημαντική μερίδα των αιρετών υπονόησαν ότι ο ίδιος ολιγωρεί αναφορικά με την επίλυση τρεχόντων ζητημάτων που αφορούν τη λειτουργία των δημοτικών παιδικών σταθμών, των κοινωνικών δομών καταπολέμησης της φτώχειας, αλλά και άλλα ζητήματα που σχετίζονται με την αύξηση φορολογικών και ασφαλιστικών εισφορών για τους δημοτικούς υπαλλήλους και τους αιρετούς, και την επιπλέον επιβάρυνση των δήμων κατά 10 εκατ. ευρώ από τις αλλαγές υπολογισμού του ΕΝΦΙΑ.

"Να φροντίσει το υπουργείο Εσωτερικών να λύσει τις παθογένειες της Αυτοδιοίκησης με βάση τα αιτήματα της ΚΕΔΕ" ζήτησε ο Γ. Πατούλης, μεταφέροντας την εκτίμηση ότι το νομοσχέδιο θα αναρτηθεί σε δημόσια διαβούλευση στο τέλος της εβδομάδας. "Τότε θα δούμε εάν έχουν ενταχθεί και τα άρθρα που αφορούν τα οικονομικά της Αυτοδιοίκησης" σημείωσε.

Δυσφορία υπήρξε στους αιρετούς για τη μειωμένη χρηματοδότηση των επιδοτούμενων θέσεων στους παιδικούς σταθμούς, η οποία προσδιορίζεται στα 174 εκατ. ευρώ από 184 εκατ. ευρώ που ήταν την προηγούμενη σχολική χρονιά. Πηγές του υπουργείου Εσωτερικών υποστηρίζουν ότι η περικοπή της δαπάνης κατά 5% ανά παιδί και κατά 9% για παιδί - ΑμεΑ "δεν ζημιώνει τις δομές" και "συνιστά εξορθολογισμό".

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου Εσωτερικών, στις 5 Ιουλίου θα εκδοθεί από την ΕΕΤΑΑ η πρόσκληση ενδιαφέροντας προς τους γονείς και έως τις 5 Αυγούστου θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία επιλογής για τις επιδοτούμενες θέσεις. Δεσμευόμενη για τη μηνιαία καταβολή του αντιτίμου του voucher, που θα κατέχει ο κάθε γονιός, η ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών εγγυάται την εύρυθμη λειτουργία του προγράμματος, που αφορά 81.000 επιδοτούμενες θέσεις σε βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς και κέντρα δημιουργικής απασχόλησης.

Η δε κατάργηση του περιορισμού μη επιδότησης του 30% των θέσεων δίνει "ευελιξία στους γονείς να επιλέξουν όποιον παιδικό σταθμό θέλουν". Οι εκπρόσωποι των ιδιωτικών παιδικών σταθμών, που χθες είχαν συνάντηση με τον Παν. Κουρουμπλή εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τις παρεμβάσεις του υπουργού. Ταυτόχρονα, χαιρέτισαν την κατάργηση της εγγυητικής επιστολής που κυμαινόταν από 5.000 έως 15.000 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0