Με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών Παν. Κουρουμπλή προχωρά η κατανομή των 2,8 εκατ. ευρώ σε δήμους και Περιφέρειες που συμβάλλουν στην διαχείριση του προσφυγικού και μεταναστευτικού ζητήματος.
Μεταξύ των πιστώσεων βρίσκονται ο Δήμος Παιονίας με 120.000 ευρώ. Στους Δήμους Κιλκίς, Κοζάνης, Ελληνικού - Αργυρούπολης, Ιωαννίνων, Δέλτα Αξιού, Κατερίνης, Αθηναίων, Ωρωπού κατανέμονται ισόποσα 90.000 ευρώ. Στον Δήμο Ραφήνας - Πικερμίου κατανέμονται 50.000 ευρώ. Στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης κατανέμονται 140.000 ευρώ και ισόποσες δόσεις των 100.000 ευρώ κατανέμονται στις Περιφέρειες Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Ηπείρου.
Η.Β.