Live τώρα    
Η νίκη του λαού πανηγυρίστηκε στο κέντρο της Αθήνας / "Σήμερα το Όχι είναι βροντερό. Μνημόνιο στους πλούσιους, όχι στον λαό"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Η νίκη του λαού πανηγυρίστηκε στο κέντρο της Αθήνας / "Σήμερα το Όχι είναι βροντερό. Μνημόνιο στους πλούσιους, όχι στον λαό"

ΣΠΥΡΟΣ ΡΑΠΑΝΑΚΗΣ, ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ

Μια μεγάλη, πολύχρωμη, λαική γιορτή με χαμόγελα, τραγούδια και σφιγμένες γροθιές περηφάνιας. Αυτή ήταν η εικόνα που αντίκριζε κανείς χθες το βράδυ στους δρόμους της Αθήνας μετά την ανακοίνωση των πρώτων αποτελεσμάτων του δημοψηφίσματος.

"Σήμερα το Όχι είναι βροντερό. Μνημόνιο στους πλούσιους, όχι στον λαό" ήταν ένα από τα πολλά συνθήματα, ενδεικτικό του κλίματος, που ακούστηκαν στις μεγάλες χθεσινές συγκεντρώσεις στο κέντρο, στις πλατείες Κλαυθμώνος και Συντάγματος, που διαδέχτηκαν τα πρώτα αποτελέσματα για το δημοψήφισμα. "Τώρα να ακούσουμε τι θα πουν τα κανάλια. Δεν τρομοκρατούμαστε πια. Ας το βάλουν καλά στο μυαλό τους" έλεγαν μεταξύ τους οι συγκεντρωμένοι.

Ήταν όλοι εκεί με τις σημαίες τους. Ο ΣΥΡΙΖΑ και η Νεολαία του, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, το ΕΠΑΜ, οργανώσεις αλληλεγγύης, απλοί πολίτες.

Ιδιαίτερο χρώμα έδωσε η αντιπροσωπεία του ΚΕΑ, με σημαίες και τραγούδια. "Bella Ciao", αντάρτικα, ενώ το επόμενο "ραντεβού" έκλεισε για την Ισπανία με το "ΣΥΡΙΖΑ - PODEMOS - VENCEREMOS" να ακούγεται συνεχώς. Venceremos λοιπόν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0