Live τώρα    
Σύμβαση μεταξύ υπ. Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και ΔΕΗ / Δωρεάν ρεύμα σε 90.000 πολίτες
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Σύμβαση μεταξύ υπ. Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και ΔΕΗ / Δωρεάν ρεύμα σε 90.000 πολίτες

Υπογράφεται σήμερα η σύμβαση μεταξύ του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και της ΔΕΗ, για τη δωρεάν παροχή και επανασύνδεση ρεύματος σε 89.288 άπορους δικαιούχους. Το νομοσχέδιο για την ανθρωπιστική κρίση, που ήταν το πρώτο το οποίο κατατέθηκε για την κυβέρνηση, προβλέπει την επανασύνδεση όλων των νοικοκυριών που έχουν βυθιστεί στο σκοτάδι και την παροχή δωρεάν ηλεκτρικού ρεύματος 300 khw ανά μήνα μέχρι το τέλος της χρονιάς, με τη διατήρηση του κοινωνικού οικιακού τιμολογίου σε περίπτωση που υπερβούν το όριο της παροχής οι δικαιούχοι. Η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης στη συνέντευξη Τύπου για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των αιτήσεων, είχε αναφερθεί στη σημασία του ρόλου που έπαιξαν οι νέες διοικήσεις των ΔΕΗ και ΔΕΔΗΕ, καθώς "κατάφεραν να λύσουν πολύπλοκα προβλήματα προκειμένου αυτή τη στιγμή να μπορούν να υλοποιήσουν το πρόγραμμα της ανθρωπιστικής κρίσης, το οποίο γινόταν για πρώτη φορά". Στη βάση αυτή τόνισε ότι η ενεργοποίηση των κοινωνικών εταίρων, όπως η ΔΕΗ, μπορεί "να κάνει πολλαπλάσια την αποτελεσματικότητα των μέτρων της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της ακραίας φτώχειας", προαναγγέλλοντας αντίστοιχες θετικές συμπράξεις, όπως τα δωρεάν γεύματα στα σχολεία.

Κ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0