Ογδόντα τόνους οπωροκηπευτικών και τροφίμων μοίρασε η Ομοσπονδία Πωλητών και Παραγωγών Λαϊκών Αγορών την Κυριακή στο Κορωπί σε κατοίκους έξι δήμων της Ανατολικής Αττικής (Παιανία, Σπάτα - Αρτέμιδα, Κορωπί, Μαρκόπουλο, Σαρωνικός και Λαυρεωτική). Η πρωτοβουλία της δράσης ανήκει στον αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Αττικής Π. Φιλίππου και στην Ομοσπονδία.
Στο πλαίσιο της δράσης, ο αντιπεριφερειάρχης ενημέρωσε τους πολίτες για το επισιτιστικό πρόγραμμα που υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής για τη στήριξη της κοινωνίας και την αντιμετώπιση των συνεπειών της ανθρωπιστικής κρίσης σε όφελος των πληττόμενων κοινωνικών στρωμάτων. "Η σωστή υλοποίηση του προγράμματος θα έχει ως αποτέλεσμα την ανακούφιση και την κοινωνική προστασία των ευάλωτων κοινωνικά και οικονομικά ομάδων του πληθυσμού, αλλά και την εξάλειψη των φαινομένων ακραίας φτώχειας" τόνισε ο Π. Φιλίππου.
Σημειωτέον ότι διανομές τροφίμων από την Ομοσπονδία θα πραγματοποιηθούν επίσης στις 28 Ιουνίου στα Μέγαρα και στις 5 Ιουλίου στα όρια Καματερού - Μενιδίου.