Μέσα σε πέντε - έξι μήνες, μόλις, η προηγούμενη κυβέρνηση αφαίρεσε σταδιακά από τα υποχρεωτικώς συνταγογραφούμενα και αποζημιούμενα από τα ασφαλιστικά ταμεία φάρμακα περίπου 500 φαρμακευτικά σκευάσματα, τα περισσότερα εκ των οποίων, μάλιστα, είναι απολύτως αναγκαία για τους ασφαλισμένους όσο και πολύ συχνά συνταγογραφούμενα από τους γιατρούς! Η μόνη λογική ήταν η... λογιστική!
Μέσα σε πέντε, μόλις, μήνες, λοιπόν, η λίστα των μη υποχρεωτικώς συνταγογραφουμένων (και μη αποζημιουμένων από τα ασφαλιστικά ταμεία) φαρμάκων (ΜΥΣΥΦΑ) διογκώθηκε από τα περίπου 800 φαρμακευτικά σκευάσματα σε... περίπου 1.300 φαρμακευτικά σκευάσματα!
Με αυτόν τον τρόπο, η προηγούμενη κυβέρνηση "κατασκεύασε" εκ των πραγμάτων και σκοπίμως ένα επίδικο αντικείμενο, τον τζίρο από τη διανομή των περίπου 1.300 ΜΥΣΥΦΑ...
Με δημόσια παρέμβασή του από την "Αυγή" της περασμένης Τρίτης 9 Ιουνίου, ο γενικός γραμματέας Δημοσίας Υγείας Γιάννης Μπασκόζος προανήγγειλε ότι η κυβέρνηση σκοπεύει και σχεδιάζει ήδη να αδρανοποιήσει πλήρως το ως άνω επίδικο αντικείμενο, με τον δραστικό περιορισμό της λίστας των ΜΥΣΥΦΑ αποκλειστικά και μόνον στα απολύτως αιτιολογημένα ιατρικώς και επιστημονικώς ΜΥΣΥΦΑ, ενώ, όσα σκευάσματα παραμείνουν τελικώς στα ΜΥΣΥΦΑ και είναι σαφώς φάρμακα, αυτά θα παραμείνουν επίσης στην αποκλειστική διαχείριση των φαρμακείων.