Live τώρα    
Ο Δημήτρης Πλουμπίδης στον ΠΟΥ για την Ψυχική Υγεία
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ο Δημήτρης Πλουμπίδης στον ΠΟΥ για την Ψυχική Υγεία

Είναι η πρώτη φορά στα χρονικά κατά την οποία πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας βγάζει κυριολεκτικά από το "περιθώριο" και δίνει ουσιαστικό και παραγωγικό ρόλο στην Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρεία (ΕΨΕ) όσον αφορά την εξέλιξη της πολύπαθης ψυχιατρικής μεταρρύθμισης και της ασθμαίνουσας αποασυλοποίησης των ψυχικώς πασχόντων στη χώρα μας, με την τοποθέτηση του προέδρου της ΕΨΕ, καθηγητή Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών Δημήτρη Πλουμπίδη, στη θέση του εκπροσώπου της Ελλάδας στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) για τα θέματα της Ψυχικής Υγείας!

Οι μακροχρόνιοι αγώνες του Δημήτρη Πλουμπίδη για την ψυχιατρική μεταρρύθμιση και την αποασυλοποίηση των ψυχικώς πασχόντων στη χώρα μας είναι γνωστοί τοις πάσι, ενώ ο ήπιος, μετρημένος, μετριοπαθής και προσηνής χαρακτήρας του εγγυάται ότι η νέα εκπροσώπηση της χώρας μας στον ΠΟΥ για την Ψυχική Υγεία θα έχει ουσία και βάθος όσο και γνώση και εμπειρία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0