Εκτός φυλακής, λόγω παρέλευσης του δεκαοκτάμηνου, βρίσκεται από σήμερα ο πρώην αναπληρωτής διευθυντής Εξοπλισμών του υπουργείου Εθνικής Άμυνας Αντώνης Κάντας, που είχε κριθεί προφυλακιστέος για τις μίζες των εξοπλιστικών προγραμμάτων.
Ο Κάντας, πάλαι ποτέ δεξί χέρι του Άκη Τσοχατζόπουλου, αντιμετωπίζει κατηγορίες για τις μίζες στην προμήθεια του συστήματος "Ερμής" όσο και για τη μεγάλη υπόθεση των υποβρυχίων, η εκδίκαση της οποίας έχει προσδιοριστεί για τον επόμενο Ιανουάριο.
Σημειώνεται ότι ο πρώην αναπληρωτής διευθυντής από τον Δεκέμβριο του 2013 μέχρι τον Ιούλιο του 2014 ζήτησε να επιστραφούν στα δημόσια ταμεία περί τα δεκατέσσερα εκατομμύρια ευρώ, όσα δηλαδή βρέθηκαν στους λογαριασμούς του.
Χθες απολογήθηκε συμπληρωματικά ενώπιον του ανακριτή διαφθοράς Γαβριήλ Μαλλή, για τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει όσον αφορά τη δωροδοκία του ως προς το εξοπλιστικό πρόγραμμα των πυραύλων τύπου Exocet.
Σύμφωνα με πληροφορίες αρνήθηκε τις κατηγορίες με τον βασικό ισχυρισμό ότι ο "ύποπτος" λογαριασμός του που εντοπίστηκε στην Ελβετία ανοίχτηκε μόλις το 2012, δηλαδή επτά χρόνια μετά το 2005 οπότε και εντοπίζεται η παράνομη συναλλαγή με λογαριασμό trust, επίσης στην Ελβετία.
Μετά την απολογία του εισαγγελέας και ανακριτής συμφώνησαν να αφεθεί ελεύθερος χωρίς κανένα περιοριστικό όρο.