Τη δαπάνη υπέρογκων ποσών αναφορικά με εργασίες που παρέχονται δωρεάν στον Δήμο Αθηναίων από το υπουργείο Εσωτερικών, την ώρα που η διοικούσα παράταξη του δήμου μειώνει τις δαπάνες κοινωνικών υπηρεσιών, καταγγέλλει η "Ανοιχτή Πόλη". Η αιχμή της αφορά στη σύναψη προγραμματικής σύμβασης του Δήμου Αθηναίων με την ΔΑΕΜ, την εταιρεία μηχανογράφησης του δήμου που αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία προ ημερών να αναλάβει την υποστήριξη της λειτουργίας των 9 ΚΕΠ του δήμου έναντι 3,6 εκατ. ευρώ έως 31.12.2019.
Η "Ανοιχτή Πόλη" επισημαίνει ότι την ίδια στιγμή που η δημοτική αρχή Καμίνη "μειώνει πάνω από 1 εκατ. ευρώ, δηλαδή πάνω από 20%, τις δαπάνες του ΚΥΑΔΑ και άλλο 1 εκατ. ευρώ τις δαπάνες του ΟΠΑΝΔΑ για το 2015", είναι η ίδια που "ενέκρινε τη σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του δήμου και της δημοτικής επιχείρησης ΔΑΕΜ για την υποστήριξη της λειτουργίας των ΚΕΠ του δήμου, με την οποία κοστολογούνται -όπως βεβαιώνουν και οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Εσωτερικών- εργασίες και υπηρεσίες που παρέχονται δωρεάν από το Υπουργείο σε όλους τους δήμους της χώρας για την λειτουργία των ΚΕΠ. Επίσης κοστολογούνται αφανείς εργασίες ή υπερκοστολογούνται άλλες, με τη συνολική επιβάρυνση του δήμου να ξεπερνά τις 400.000 ευρώ ετησίως". Η "Ανοιχτή Πόλη" δεσμεύεται να "συνεχίσει να αποκαλύπτει τις ανεπάρκειες και τις σκοπιμότητες της πολιτικής Καμίνη, γιατί στην ουσία εξαρτά όλο και περισσότερο την κοινωνική και πολιτιστική πολιτική από την καλή(;) διάθεση των χορηγών και συνεχίζει την αδιαφανή οικονομική σχέση του δήμου με τις δημοτικές του επιχειρήσεις και τους υπεργολάβους σε αυτές".
Η.Β.