Δυο μήνες μετά την ψήφιση του νόμου για την υπαγωγή οφειλετών του Δημοσίου στη ρύθμιση 100 δόσεων, όπου είχε ικανοποιηθεί το σχετικό αίτημα της ΚΕΔΕ, ο Γ. Πατούλης επανέρχεται ζητώντας από τον υπουργό Εσωτερικών, Ν. Βούτση και την αναπληρώτρια υπουργό Οικονομικών Ν. Βαλαβάνη συμπληρωματική ρύθμιση για χρέη ιδιωτών προς ΟΤΑ, η οποία να περιλαμβάνει διαγραφή προστίμων.
"Η ρύθμιση για τις οφειλές προς τους ΟΤΑ δεν συμπεριέλαβε τη διαγραφή των προστίμων, όπως η σχετική ρύθμιση για τις οφειλές προς το Δημόσιο, αλλά μόνο τη διαγραφή των προσαυξήσεων", αναφέρει στην επιστολή του ο Γ. Πατούλης.