Με τον Συνήγορο του Πολίτη συναντήθηκε χθες ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γ. Πανούσης, δεδομένης της δέσμευσης του αναπληρωτή υπουργού ότι ο Συνήγορος του Πολίτη αποτελεί εταίρο του υπουργείου, μαζί με θεσμούς όπως το CPT και το Human Rights Watch, στο πλαίσιο της συμμετοχικής αντεγκληματικής πολιτικής, που εφαρμόζει, με απόλυτο σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ελευθερίες των πολιτών. Σύμφωνα με το υπουργείο, οι δύο πλευρές αντάλλαξαν απόψεις για θέματα κοινού ενδιαφέροντος, ενώ υπήρξε διεξοδική συζήτηση επί των επισημάνσεων του Συνηγόρου του Πολίτη προς το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Αναζητήθηκαν κοινός τόπος και συγκλίσεις σε θέματα που απασχολούν και τις δύο πλευρές.
Η συνεργασία θα συνεχιστεί, διαμηνύει το υπουργείο, ενώ με πρωτοβουλία του Συνηγόρου του Πολίτη αναμένεται ότι στο αμέσως προσεχές διάστημα θα πραγματοποιηθεί τριμερής σύσκεψη με τη συμμετοχή των υπουργείων Προστασίας του Πολίτη και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, για να συζητηθούν θέματα κοινής ευθύνης.