Θεσσαλονίκη:
Αποφασισμένοι να επανασυνδέσουν την ηλεκτροδότηση στον κοινωνικό χώρο «Σχολείο» είναι τα μέλη της ομάδας που τον λειτουργεί εδώ και χρόνια. Μετά τη λήξη της κατάληψης που πραγματοποίησε η ομάδα του «Σχολείου» στον τέταρτο όροφο των κεντρικών γραφείων του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης, το περασμένο Σάββατο, γνωστοποίησε ότι αύριο Τετάρτη, στις 7 το απόγευμα, "εφόσον δεν προβούν σε άμεση επανασύνδεση οι αντίστοιχοι φορείς", θα το πράξουν τα μέλη του.
"Δεδομένης της επικινδυνότητας και της υψηλής εξειδίκευσης που απαιτεί μια τέτοια προσπάθεια, καθιστούμε σαφείς τις ευθύνες της Εκκλησίας, του δήμου, της ΔΕΗ και της κυβέρνησης στη διόλου απίθανη περίπτωση να σκοτωθεί κάποιος: ηθικοί και φυσικοί αυτουργοί είστε εσείς!" καταλήγει η ανακοίνωση του κοινωνικού χώρου...
Το κτήριο όπου λειτουργεί η κατάληψη βρίσκεται στην οδό Βασιλέως Γεωργίου και Μπιζανίου και ανήκει στην Εκκλησία. Στο παρελθόν λειτουργούσε ως σχολείο, αλλά πριν από έξι χρόνια εκφράστηκαν φόβοι για τη στατικότητά του και το σχολείο μετεγκαταστάθηκε.