Live τώρα    
Αρνητικοί οι δήμαρχοι της Θράκης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αρνητικοί οι δήμαρχοι της Θράκης

Οι δήμαρχοι της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στα γραφεία της ΠΕΔ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην Κομοτηνή, ζήτησαν από την κυβέρνηση, "λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα της περιοχής μας": "Τη γρήγορη και ασφαλή από κάθε άποψη διέλευση από την Περιφέρειά μας προς το εσωτερικό της χώρας παράτυπων μεταναστών, διότι υφίσταται κίνδυνος ανατροπής ισορροπιών στα πληθυσμιακά δεδομένα της Περιφέρειάς μας μεσομακροπρόθεσμα, λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών ομάδων που ζουν στην περιοχή μας, σε συνδυασμό με πολιτικές και σχεδιασμούς που απεργάζονται ή απειλούν με εφαρμογή το συγκεκριμένο ευαίσθητο γεωπολιτικά και γεωστρατηγικά χώρο μας".

Με βάση αυτό το σκεπτικό, στο ψήφισμά τους οι δήμαρχοι υποστηρίζουν ότι "υφίσταται επιθυμία κάποιων δυνάμεων για την πυροδότηση της ηρεμίας που είναι δυνατόν να ανατραπεί από την παραμονή μεσομακροπρόθεσμα μονάδων και ομάδων που έχουν ίδια χαρακτηριστικά με ήδη υφιστάμενες μονάδες και ομάδες στην περιοχή μας".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0