Live τώρα    
Εμπρησμός αυτοκινήτου εργαζόμενου στην Ελληνικός Χρυσός
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Εμπρησμός αυτοκινήτου εργαζόμενου στην Ελληνικός Χρυσός

Θεσσαλονίκη

Τον εμπρησμό του αυτοκινήτου ενός εργαζόμενου στην Ελληνικός Χρυσός κατήγγειλε χθες το σωματείο εργαζομένων μεταλλείων Κασσάνδρας, αφήνοντας να εννοηθεί ότι πρόκειται για έργο των κατοίκων που αντιδρούν στα σχέδια της εταιρείας για την εξόρυξη χρυσού στις Σκουριές.

Σύμφωνα με το σωματείο, «άγνωστοι, εφαρμόζοντας πρακτικές του υποκόσμου, έκαψαν ολοσχερώς το αυτοκίνητο του συναδέλφου μας έξω ακριβώς από το σπίτι του στα Νέα Ρόδα Χαλκιδικής» και η οικογένεια του θύματος της επίθεσης ζει από το 2010 σε ένα καθεστώς τρομοκρατίας. Στο πλαίσιο αυτό το σωματείο εργαζομένων στην Ελληνικός Χρυσός, που πρωτοστατεί στις αντικυβερνητικές κινητοποιήσεις και στηρίζει τα καταστροφικά για το περιβάλλον και την τοπική κοινωνία σχέδια της εταιρείας, καλεί τους βουλευτές του νομού Κατερίνα Ιγγλέζη, Γιώργο Βαγιωνά και Γιάννη Δριβελέγκα, τον αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Γιάννη Γιώργο και τον δήμαρχο Αριστοτέλη Γιάννη Μίχο «να καταγγείλουν άμεσα το γεγονός και να συμβάλουν με τις ενέργειές τους στην αποστοχοποίηση των εργαζομένων στα Μεταλλεία Κασσάνδρας, ειδικά στα χωριά Ιερισσός, και Νέα Ρόδα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0