Τις προβληματικές πτυχές της γραφειοκρατίας αναφορικά με την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών φέρνει εκ νέου στην επιφάνεια το ατύχημα του πεντάχρονου αγοριού, που ακρωτηριάστηκε την Κυριακή, χάνοντας τον αντίχειρά του, ενώ έπαιζε σε παιδική χαρά Κουραμπά στα Γιάννενα.
Για το δυστύχημα τη θλίψη της εκφράζει η δημοτική αρχή Μπέγκα, υποστηρίζοντας όμως ότι η παιδική χαρά είναι έργο ΕΣΠΑ και "δεν έχει παραλειφθεί από τον δήμο" και κατά συνέπεια "ο δήμος δεν έχει αναλάβει την ευθύνη λειτουργίας του έργου", το οποίο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές και τη σχετική νομοθεσία. Επισημαίνοντας ότι είναι σε εξέλιξη πιστοποίηση όλων των παιδικών χαρών, ο δήμος αναφέρει ότι "οι έλεγχοι δεν ανέδειξαν κάποιο πρόβλημα ποιότητας. Έχει γνωστοποιηθεί εγγράφως στον δήμο ότι το υπουργείο Εσωτερικών εξέδωσε το ειδικό σήμα πιστοποίησης, αλλά για τυπικούς λόγους δεν έχει κοινοποιηθεί ακόμη στην υπηρεσία". Ωστόσο, το υπουργείο Εσωτερικών διαψεύδει ότι έχει εκδοθεί τέτοια πιστοποίηση, αλλά πηγές του δήμου Ιωαννίνων αναφέρουν ότι "η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου - Δυτικής Μακεδονίας έχει αποστείλει το σχετικό έγγραφο στον δήμο, που όμως αφορά άλλο παιχνίδι και όχι αυτό που ακρωτηριάστηκε το πεντάχρονο αγοράκι".
ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ