Τέσσερα χρόνια μετά, οι καταγγελίες της "Ανοιχτής Πόλης" και του Παναγιώτη Σκούτα, μέλους του Δ.Σ. της "Τεχνόπολις A.E.", για τον Φώτη Ιγνατίου και τον διευθυντή των κυλικείων, δικαιώνονται. Όπως ανακοίνωσε η "Ανοιχτή Πόλη", "ο Ανακριτής του 1ου Ειδικού Τμήματος Πλημμελειοδικών Αθηνών άσκησε ποινική δίωξη διότι από 'τη διενέργεια της μέχρι τώρα ανάκρισης και όλο το αποδεικτικό υλικό που έχει συγκεντρωθεί προκύπτουν σοβαρές ενδείξεις ενοχής' και απαγγέλθηκε κατηγορία στον Φώτιο Ιγνατίου και τον διευθυντή των κυλικείων, ότι 'μεταχειρίστηκε ιδιαίτερα τεχνάσματα και ιδιοποιήθηκε παράνομα χρήματα' του νομικού προσώπου της Τεχνόπολις Α.Ε". Ο ανακριτής εξέδωσε "διάταξη περιοριστικών όρων: 1) απαγόρευση εξόδου του από τη χώρα και 2) εγγυοδοσία δέκα χιλιάδων ευρώ". Η "Ανοιχτή Πόλη" ανέφερε επίσης ότι θα συνεχίσει να ελέγχει τις διοικήσεις του Δήμου, των Οργανισμών και των Επιχειρήσεων, με στόχο να διασφαλιστούν "η διαφάνεια, η χρηστή διοίκηση και ο σεβασμός στο δημόσιο χρήμα και τη δικαιοσύνη".
Δικαίωση της "Ανοιχτής Πόλης" η ποινική δίωξη για την Τεχνόπολη