Πρόσθετη κρατική χρηματοδότηση ύψους 4 δισ. ευρώ για τους δήμους ζητά ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης από τον υπουργό Εσωτερικών Ν. Βούτση, αύξηση που θέτει ως προϋπόθεση για τις επικείμενες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο. "Χωρίς επαρκή χρηματοδότηση, θα αποτύχει και η νέα προσπάθεια" σημείωσε ο Γ. Πατούλης μιλώντας χθες στο προσυνέδριο της ΚΕΔΕ στο Αγρίνιο. Μεταξύ άλλων έθεσε και το ζήτημα της δημοσιονομικής αποκέντρωσης "χωρίς νέες επιβαρύνσεις για τους πολίτες" και δήλωσε ετοιμότητα προκειμένου να ξεκινήσει ο διάλογος με τον υπουργό.