Live τώρα    
Απέναντι στην κυβέρνηση η ΠΟΣΠΕΡΤ για το νομοσχέδιο της ΕΡΤ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Απέναντι στην κυβέρνηση η ΠΟΣΠΕΡΤ για το νομοσχέδιο της ΕΡΤ

Σε συγκέντρωση καλεί η ΠΟΣΠΕΡΤ το προσωπικό όλων των σωματείων της ΕΡΤ, όπως σημειώνει, «για ενημέρωση και ανάλυση του νομοσχεδίου που αφορά την επαναλειτουργία της ΕΡΤ Α.Ε.» και προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους. Η συγκέντρωση θα γίνει στην αίθουσα Περιφερειακού Συμβουλίου στον Χολαργό, αύριο, ώρα 15.00.

Όπως φαίνεται, η ΠΟΣΠΕΡΤ συνεχίζει να τοποθετείται απέναντι στο νομοσχέδιο που κατέθεσε η κυβέρνηση, παρ' ότι περιλαμβάνει την επιστροφή όλων των εργαζομένων αορίστου χρόνου και τους μισθούς υπερημερίας. Όπως σημειώνει, «η ψυχολογική κούραση και η οικονομική ανέχεια δεν θα μας κάνουν να δεχτούμε άρον - άρον το όποιο σχέδιο χωρίς πραγματικό διάλογο, με θολές σελίδες και δημιουργικές ασάφειες για το μέγεθος της ΕΡΤ Α.Ε. και την άμεση επαναλειτουργία στο σύνολό της». Συμπληρώνει μάλιστα, ότι «δεν σύρθηκε και δεν θα συρθεί ποτέ στις ράγες της εξουσίας, της συνδιαλλαγής, των εκβιασμών, της διαπλοκής των μικροκομματικών και μικροπαραταξιακών μεθοδεύσεων».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0