Την εξασφάλιση του σεβασμού και της τήρησης των δικαιωμάτων τους και των χρεωστουμένων αμοιβών τους ζητούν οι εργαζόμενοι του θεραπευτηρίου της Αθήνας "Ερρίκος Ντυνάν", σύμφωνα με όσα αναφέρει σχετική ανακοίνωση του Δ.Σ. του σωματείου των εργαζομένων στο ίδρυμα.
Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του σωματείου των εργαζομένων στο "Ερρίκος Ντυνάν" υπογραμμίζει μεταξύ άλλων:
"Βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να μην λαμβάνουμε ούτε καν κάποια υπόσχεση για την εξόφληση των δεδουλευμένων μας αποδοχών, ενώ κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί για την τύχη των σχέσεων εργασία μας και τη διασφάλιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο, ενώ οι εργαζόμενοι έχουμε αναφαίρετο δικαίωμα να καταστούμε κοινωνοί και συνομιλητές κάθε διαλόγου που διεξάγεται σχετικά με την τύχη των δεδουλευμένων μας αποδοχών και των εργασιακών μας σχέσεων εν γένει. Οι εργαζόμενοι έχουμε κάθε δικαίωμα να απαιτούμε δέσμευση των ιθυνόντων, ενώ τα αρμόδια υπουργεία (Εργασίας και Υγείας) πρέπει να αναπτύξουν ξεκάθαρη πρωτοβουλία, προς διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων".