Θεσσαλονίκη
Έρευνα για ξέπλυμα «μαύρου» χρήματος, προερχόμενο από παράνομες συναλλαγές με διάφορες εταιρείες που προμήθευαν ιατρικά υλικά στο νοσοκομείο Έδεσσας, διενεργείται εις βάρος του πρώην διευθυντή της Ορθοπεδικής κλινικής του εν λόγω νοσοκομείου, ο οποίος έχει ήδη τεθεί σε αργία. Σύμφωνα με πληροφορίες, τον πρώην διευθυντή «έκαψε» η πρώην σύζυγός του που φέρεται να προσκόμισε στις διωκτικές αρχές κάποιες σημειώσεις του που τον ενοχοποιούν.
Η έρευνα του ΣΔΟΕ έδειξε πως ο γιατρός διέθετε τραπεζικούς λογαριασμούς ύψους 900.000 ευρώ, που χαρακτηρίζονται ως άγνωστης προέλευσης, ενώ διαπιστώθηκαν και συναλλαγές ακινήτων μέσω off shore εταιρειών με έδρα την Κύπρο, στις οποίες συμμετείχαν συγγενικά του πρόσωπα. Μάλιστα ένα απ' τα ακίνητα φέρεται να εκμισθώθηκε στη νοσοκόμα - σύντροφο του γιατρού, η οποία φαίνεται ως αντιπρόεδρος ξενοδοχειακής και εμπορικής ανώνυμης εταιρεία. Η δικογραφία και το πόρισμα διαβιβάστηκαν στην εισαγγελία Έδεσσας και η συνέχεια αναμένεται ενδιαφέρουσα...