Live τώρα    
Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών στον Δήμο Οιχαλίας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών στον Δήμο Οιχαλίας

φωτο αρχείου

Να ικανοποιηθεί το αίτημα που έχει υποβάλει ο Δήμος Οιχαλίας να κηρυχθεί πλημμυροπαθής λόγω των έντονων καταστροφών που προκάλεσαν οι πρωτοφανείς πλημμύρες στις εγκαταστάσεις, τις καλλιέργειες και το οδικό δίκτυο ζήτησε ο δήμαρχος Οιχαλίας Αριστείδης Σταθόπουλος, τη στιγμή που 35 από τα 54 χωριά του δήμου έχουν υποστεί ζημιές. Κλιμάκιο γεωπόνων της Περιφερειακής Ενότητας Πελοποννήσου που επισκέφθηκε χθες τις πληγείσες περιοχές διαπίστωσε υποχώρηση των υδάτων σε μεγάλο τμήμα των πλημμυρισμένων εκτάσεων, ενώ στη συνοπτική καταγραφή ζημιών που πραγματοποίησε το κλιμάκιο διαπιστώθηκαν φαινόμενα διάβρωσης σε αρκετά χωράφια, ζημιές σε κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις και θάνατος μικρού αριθμού ζώων. Σήμερα θα συγκροτηθούν συνεργεία μηχανικών της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας προκειμένου να καταγράψουν τις ζημιές που έχουν προκληθεί σε υποδομές.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0