Με επίκεντρο τη συνεργασία της Περιφέρειας Αττικής και του υπουργείου Δημόσιας Τάξης σε θέματα οδικής ασφάλειας, αλλά και για το φλέγον για την Περιφέρεια ζήτημα της φύλαξης του ΧΥΤΑ Φυλής, έγινε χθες συνάντηση μεταξύ του αναπληρωτή υπουργού Γ. Πανούση και της περιφέρειάρχη Αττικής Ρ. Δούρου και των αντιπεριφερειαρχών Ερμ. Κυπριανίδου και Γ. Βασιλείου.
Συζητήθηκαν θέματα πολιτικής προστασίας και η ανάγκη δημιουργίας κέντρου επιχειρήσεων Περιφέρειας Αττικής σε συνεργασία με το υπουργείο.
Για την οδική ασφάλεια επισημάνθηκε ότι η έμφαση πρέπει να δοθεί στην πρόληψη, την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση μαθητών, οδηγών και όλων των πολιτών, ενώ συμφωνήθηκε σε συνεργασία υπουργείου - Περιφέρειας να εντοπιστούν τα επικίνδυνα σημεία στο οδικό δίκτυο της Αττικής για αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση προς αποτροπή τροχαίων ατυχημάτων, σύμφωνα με το υπουργείο.
Η Ρ. Δούρου έθεσε επίσης το ζήτημα φύλαξης του ΧΥΤΑ Φυλής υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για ένα κρίσιμο θέμα που αφορά τη δημόσια υγεία και την ανθρώπινη ζωή ζητώντας από τις υπηρεσίες του υπουργείου να αντιμετωπίσουν τόσο το θέμα της καταπολέμησης των κυκλωμάτων παρανομίας, που βασίζονται στην κλοπή υλικών από τη χωματερή, όσο και το ζήτημα της περιφρούρησης του χώρου. Ο υπουργός δεσμεύτηκε να διερευνήσει τη δυνατότητα κοινής συντεταγμένης δράσης της ΕΛ.ΑΣ., της Περιφέρειας και των δήμων προς την κατεύθυνση αυτή.
Μίλησαν ακόμα για την ευρωπαϊκή νομοθεσία για το μεταναστευτικό και ο υπουργός πρότεινε τη σύναψη μιας προγραμματικής συμφωνίας Περιφέρειας - υπουργείου, αναθέτοντας μάλιστα την εκπόνηση του σχεδίου στο Κέντρο Μελετών Ασφάλειας.