Live τώρα    
Συνεχίζει την κόντρα με τον Καραμέρο ο Πατούλης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Συνεχίζει την κόντρα με τον Καραμέρο ο Πατούλης

Την κόντρα με τον αντιπεριφερειάρχη Βορείου Τομέα Γ. Καραμέρο αναφορικά με τη διαχείριση του επισιτιστικού προγράμματος 2014-2020 επιχείρησε να επαναφέρει χθες ο δήμαρχος Αμαρουσίου Γ. Πατούλης, καλώντας μάλιστα τη Ρ. Δούρου "να τον μαζέψει".

"Αν και τα όσα ειπώθηκαν από τους συγκεκριμένους δημάρχους αγγίζουν τα όρια της ποινικής αγωγής, το θέμα είναι καθαρά πολιτικό και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί" είπε στον 94 FM ο Γ. Καραμέρος καταγγέλλοντας τον Γ. Πατούλη ότι ζήτησε από τους τρεις δημάρχους να υπογράψουν προσύμφωνο με το οποίο θα τον εξουσιοδοτούσαν ως δήμαρχο Αμαρουσίου "να καταθέσει τη συγκεκριμένη σύμπραξη". "Αυτοί που ήταν οι πρόθυμοι συνομιλητές του Φούχτελ μέχρι χθες ξεσπαθώνουν τώρα", πρόσθεσε λέγοντας: "Κουτάλα τέλος. Ιδίως με τα χρήματα για τους φτωχούς".

Μέσω ΚΕΔΕ απάντησε ο Γ. Πατούλης χαρακτηρίζοντας τον Γ. Καραμέρο "υβριστή" και "συκοφάντη", που εκβιάζει τους δημάρχους με τη διαχείριση της κοινοτικής χρηματοδότησης και καταγγέλλοντάς τον ότι λειτουργεί "με κομματικά κριτήρια". Το θέμα πιθανώς θα τεθεί στη σημερινή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0