Live τώρα    
Για τις μονάδες επεξεργασίας βιομάζας του Γ. Σαλαγκούδη / Σε ρόλο Πόντιου Πιλάτου ο Τζιτζικώστας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Για τις μονάδες επεξεργασίας βιομάζας του Γ. Σαλαγκούδη / Σε ρόλο Πόντιου Πιλάτου ο Τζιτζικώστας

Μαζική και δυναμική συγκέντρωση κατοίκων Θέρμης και Βασιλικών έξω από το κτήριο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Θεσσαλονίκη

Τον ρόλο του Πόντιου Πιλάτου προτίμησε να παίξει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο θέμα της αδειοδότησης των δύο μονάδων επεξεργασίας βιομάζας για την περιοχή ενέργειας στις περιοχές των Βασιλικών και της Λακκιάς Θεσσαλονίκης. Μετά το σθεναρό «όχι» των τοπικών κοινωνιών, η Μητροπολιτική Επιτροπή της ΠΚΜ αποφάσισε να παραπέμψει το θέμα στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας - Θράκης (ΑΔΜΘ)...

Κάτοικοι της Θέρμης και των Βασιλικών πραγματοποίησαν και χθες μια ιδιαίτερα μαζική και δυναμική συγκέντρωση στο κτήριο της ΠΚΜ, όπου θα συζητιόταν εκ νέου το θέμα. Η απόφαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής, μετά τις έντονες διαμαρτυρίες των κατοίκων, να παραπέμψει το θέμα στην ΑΔΜΘ  λόγω «αντικειμενικών δυσκολιών» χαρακτηρίστηκε ως μια «πρώτη νίκη» των τοπικών κοινωνιών. Παράλληλα οι κάτοικοι δήλωναν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα τους ενάντια στη συγκεκριμένη «επένδυση», την οποία χαρακτηρίζουν καταστροφική για το περιβάλλον.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης υπήρξαν εντάσεις και χρειάστηκε οι εργασίες της να διακοπούν για περίπου 15 λεπτά, ενώ οι κάτοικοι που είχαν κατακλύσει τον χώρο φώναζαν συνθήματα και ζητούσαν την παραίτηση του προέδρου της Μητροπολιτικής Επιτροπής. Αμέσως μετά τη διακοπή η διοίκηση Τζιτζικώστα πρότεινε στη Μητροπολιτική Επιτροπή να διαβιβαστούν οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση, χωρίς να γνωμοδοτήσει η ίδια λόγω αντικειμενικών δυσκολιών.

Η πρόταση αυτή πέρασε κατά πλειοψηφία, αφού την καταψήφισαν οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης. Οι εκατοντάδες κάτοικοι από τις περιοχές της Θέρμης και των Βασιλικών ολοκλήρωσαν τη χθεσινή τους κινητοποίηση με ημίωρο συμβολικό αποκλεισμό της οδού Βασιλίσσης Όλγας και στη συνέχεια με πορεία κατευθύνθηκαν στο χώρο όπου είχαν σταθμεύσει τα λεωφορεία που τους μετέφεραν στην ΠΚΜ για να επιστρέψουν στα σπίτια τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0