Live τώρα    
Εγκατάλειψη και αδιαφορία στη ΝΕΡΙΤ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Εγκατάλειψη και αδιαφορία στη ΝΕΡΙΤ

Στον αυτόματο πιλότο λειτουργεί η ΝΕΡΙΤ, όπως είναι εμφανές από την ποιότητα του προγράμματος που μεταδίδει. Τα απανωτά τελευταία επεισόδια έλλειψης διερμηνείας σε κορυφαίες συναντήσεις της ελληνικής κυβέρνησης ήταν χαρακτηριστικά της ένδειας και της εγκατάλειψης. Το αποτέλεσμα ήταν να μεταδίδεται πρόγραμμα σε ζωντανή σύνδεση σε άπταιστα γερμανικά και γαλλικά, χωρίς μετάφραση. Μόνο για γλωσσομαθείς. Το θέμα είναι σοβαρό, διότι επίκειται άμεσα νέο Eurogroup, με γαλλόφωνους και γερμανόφωνους...

Ωστόσο, η ΝΕΡΙΤ δεν παρουσίαζε πάντοτε αυτό το τόσο θλιβερό θέαμα. Στις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου, επί παραδείγματι, όταν ο Α. Σαμαράς ως πρωθυπουργός τότε είχε συνάντηση με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας της Αιγύπτου στο Κάιρο, η ΝΕΡΙΤ φρόντισε εγκαίρως να έχει διερμηνεία από την ξένη γλώσσα. Μάλιστα υπογράφοντας συμβάσεις όχι με έναν, αλλά με δύο διερμηνείς. Έχει αλλάξει κάτι τους τελευταίους τρεις μήνες; Μήπως μειώθηκαν τα κονδύλια της ΝΕΡΙΤ; Μήπως μειώθηκε το προσωπικό της; Μήπως χάλασαν τίποτε μηχανήματα; Σίγουρα όχι. Το αίτημα, τότε, για την ανάθεση διερμηνείας είχε διατυπώσει η Γενική Διεύθυνση Περιεχομένου. Αυτές τις μέρες αυτή η διεύθυνση με τι ακριβώς ασχολείται;

ΑΓΓΕΛΑ ΝΤΑΡΖΑΝΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0