Επτά εγκλωβισμένοι μετανάστες χωρίς χαρτιά, κυρίως Σύροι και Πακιστανοί, σώθηκαν από την ΕΜΑΚ στον Έβρο. Είχαν εγκλωβιστεί σε ανάχωμα στο ύψος της Ορεστιάδας και τα νερά είχαν ανέβει πολύ. Μετά τον απεγκλωβισμό τους οδηγήθηκαν σε κέντρα υγείας της περιοχής. Κατά τα άλλα, η κατάσταση στην περιοχή είναι ήρεμη δεδομένου ότι δεν υπάρχουν βροχοπτώσεις που θα επιβάρυναν την κατάσταση. Το σημαντικό πρόβλημα είναι οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και ο παγετός.
Σταμάτης Σακελλίων