Θεσσαλονίκη
Το «κέντρο αγώνα» που έστησαν εδώ και 18 μήνες στην Αριστοτέλους με Τσιμισκή οι σχολικοί φύλακες, οι απολυμένοι της Coca Cola, οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα και τα κινήματα «ξήλωσε» προχθές το βράδυ ο Δήμος Θεσσαλονίκης για «αισθητικούς λόγους», προκαλώντας την αντίδραση των παραπάνω εργαζόμενων και αλληλέγγυων στον αγώνα τους πολιτών.
Το σταντ αυτό ήταν σημείο αναφοράς του αγώνα που έδιναν καθημερινά άνθρωποι που από τη μια μέρα στην άλλη βρέθηκαν χωρίς δουλειά, χωρίς ασφάλιση και χωρίς μέλλον, είτε από τον δημόσιο είτε από τον ιδιωτικό τομέα. Χθες το πρωί, όταν οι σχολικοί φύλακες πήγαν στο σημείο, πληροφορήθηκαν ότι αργά τη νύχτα δημοτικοί υπάλληλοι σήκωσαν τα λιγοστά πράγματα που άφηναν εκεί και τα μετέφεραν στο Ωραιόκαστρο, εκεί όπου καταλήγουν τα ογκώδη αντικείμενα... Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Θ. Παππάς μιλώντας στο Κόκκινο υποστήριξε ότι το «τσαντίρι», όπως χαρακτήρισε το σταντ με τις ομπρέλες, «χαλούσε την αισθητική» του χώρου... «Στην πλατεία Αριστοτέλους, όλο αυτό το πράγμα που έμενε εκεί παρατημένο, αλυσοδεμένο, ήταν μια ευτέλεια της αστικής ανάγνωσης του χώρου. Δεν μπορούμε να έχουμε ομπρέλες, διότι δημιουργούν αισθητική ρύπανση. Αν κάνουν εκδηλώσεις, να τους βοηθήσουμε» δήλωσε.
Αιχμές για τις χορηγίες στον δήμο
Τόσο οι σχολικοί φύλακες όσο και το σωματείο της Coca Cola κατήγγειλαν τον δήμο: «Διαμαρτυρόμαστε εντονότατα και μας προξενεί κατάπληξη το γεγονός ότι η απομάκρυνση των σταντ έγινε χωρίς καμία συνεννόηση μαζί μας και εσπευσμένα, ενώ είναι γνωστό ότι στον συγκεκριμένο χώρο βρισκόμαστε, εδώ και πολλούς μήνες, με άλλους εργαζόμενους. Δεν θα είχαμε καμία αντίρρηση να ικανοποιήσουμε τις 'αισθητικές ευαισθησίες' της δημοτικής αρχής και να τοποθετούσαμε έναν νέο καλαίσθητο, κατά την κρίση τους, σταντ στον χώρο», σχολίασαν χαρακτηριστικά οι απολυμένοι της Coca Cola, ενώ άφησαν αιχμές και για τις κατά καιρούς χορηγίες της πολυεθνικής στον δήμο.
"Θα συνεχίσουμε, γιατί ο αγώνας μας δεν είναι συντεχνιακός", δηλώνει ο Μ. Σταθόπουλος, από τους σχολικούς φύλακες, και κατηγορεί τον δήμο ότι «λειτουργεί ως κλέφτης». Αξίζει δε να σημειωθεί ότι κατά μήκος της Αριστοτέλους υπάρχουν άπειρα κακαίσθητα τραπεζοκαθίσματα και ομπρέλες, τις οποίες ο δήμος δεν ξήλωσε προχθές το βράδυ για αισθητικούς λόγους...