Θεσσαλονίκη
Οι εργαζόμενοι της Ελληνικός Χρυσός ανακοίνωσαν χθες ότι την Κυριακή το πρωί θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στο εργοτάξιο των Σκουριών υπέρ της συνέχισης της «επένδυσης» για την εξόρυξη χρυσού, δυναμιτίζοντας το κλίμα στην περιοχή. Και αυτό διότι η απόφασή τους ήρθε μετά την ανακοίνωση του κινήματος SOS Χαλκιδική για νέα πορεία στις Σκουριές με αίτημα τη ματαίωση της ανοιχτής εξόρυξης χρυσού στην περιοχή τους. Η συγκέντρωση των εργαζόμενων στην Ελληνικός Χρυσός θα πραγματοποιηθεί στις 9 το πρωί, ενώ το κίνημα ενάντια στις εξορύξεις χρυσού έχει δώσει «ραντεβού» στις 11 το πρωί στα χωριά της Ιερισσού και της Μεγάλης Παναγιάς, από όπου θα ξεκινήσουν οι διαδηλωτές για πορεία προς τις Σκουριές.