Ποινικά υπόλογοι είναι από χθες έξι γιατροί και οκτώ διοικητικοί υπάλληλοι δημόσιου στρατιωτικού νοσοκομείου που κατηγορούνται για παράνομες διαδικασίες στην προμήθεια ιατρικού υλικού που ζημίωσαν το Ελληνικό Δημόσιο κατά 3,2 εκατομμύρια ευρώ.
Η ποινική δίωξη που ασκήθηκε σε βάρος των δεκατεσσάρων προσώπων είναι για απιστία στην υπηρεσία σε βαθμό κακουργήματος σε συνδυασμό με τις επιβαρυντικές διατάξεις του νόμου περί καταχραστών του Δημοσίου. Όπως προέκυψε από την προκαταρκτική εξέταση που διενεργήθηκε, γιατροί και διοικητικό προσωπικό προχωρούσαν στην προμήθεια ιατρικού υλικού, και πιο συγκεκριμένα αιμοστατικού υλικού, χωρίς να ακολουθούνται οι νόμιμες διαδικασίες. Σύμφωνα με την έρευνα, η προμήθεια των συγκεκριμένων υλικών έγινε με απευθείας ανάθεση και χωρίς να έχει υπογραφεί σύμβαση με τις προμηθεύτριες εταιρείες. Η απιστία που αποδίδεται στους κατηγορούμενους αφορά τα έτη 2007, 2008 και 2009.