Σε κρίσιμη κατάσταση βρίσκονται 41 ασθενείς, οι οποίοι νοσηλεύονται σε μονάδες εντατικής θεραπείας (ΜΕΘ) νοσοκομείων του ΕΣΥ όλης της χώρας εξαιτίας επιπλοκών από τη γρίπη Α.
Η επιδημία της γρίπης Α έχει ήδη προκαλέσει τον θάνατο 28 ασθενών, ενώ συνολικά 86 ασθενείς έχουν χρειαστεί νοσηλεία σε ΜΕΘ εξαιτίας της νόσου.